-
Olej silnikowy TURDUS SHPD 15W40 26KG LOTOS
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
TURDUS SHPD 15W-40
Wysokiej jakości mineralny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem. Zalecany szczególnie na standardowe okresy wymiany w silnikach ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów oraz innych pojazdów intensywnie eksploatowanych o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej. Kompatybilny głównie z silnikami spełniającymi normy emisyjne EURO 3 i wcześniejsze. Zapewnia najwyższy poziom kultury pracy jednostki napędowej (poprzez zapobieganie powstawania osadów i nagarów oraz zużyciu smarowanych elementów). Konwencjonalny poziom SAPS - brak możliwości stosowania w pojazdach wyposażonych w układy oczyszczania spalin w postaci filtrów cząstek stałych.
APROBOWANY PRZEZ:
MB-Approval 228.1
DEUTZ DQC III-10
MTU Type 2
Volvo VDS-3
Renault VI RLD-2
MACK EO-N
MAN 3275-1
CAT ECF-2
-
SPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:
SAE 15W-40
API CI-4/CH-4
ACEA E5
Lp. |
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
Wartość |
1. |
lepkość kinematyczna w 1000C |
ASTM D 445 |
mm2/s |
14,0-16,3 |
2. |
temperatura płynięcia, nie wyższa niż |
ASTM D 97 |
0C |
-30 |
3. |
temperatura zapłonu, nie niższa niż |
ASTM D 92 |
0C |
210 |
4. |
wskaźnik lepkości, nie niższy niż |
ASTM D 2270 |
130 |
|
5. |
lepkość strukturalna w -200C, nie wyższa niż |
ASTM 5293 |
mPa*s |
7000 |
6. |
Liczba zasadowa, nie niższa niż |
ASTM D2896 |
mgKOH/g |
10 |
7. |
zawartość popiołu siarczanowego, nie wyższa niż |
ASTM D 874 |
% m/m |
1,6 |