• OLEJ SILNIKOWY PLATINUM AGRO NEXT 15W/40 CI-4 20L

Symbol: 33054
Brak towaru
186,99 zł Netto
230,00 zł Brutto
Oblicz ratę
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 0,00 zł Brutto
Kurier 0,00 zł Brutto
Kurier. 20,00 zł Brutto
Kurier (Pobranie) 25,00 zł Brutto
Kurier (Pobranie). 30,00 zł Brutto
Dostępność Brak towaru
Zostaw telefon
OLEJ SILNIKOWY PLATINUM AGRO NEXT 15W/40
Mineralny, wysokojakościowy olej silnikowy do smarowania silników Diesla pracujących w różnego typu maszynach rolniczych. Doskonale sprawdza się w ciężkich warunkach eksploatacji silników wysokoprężnych. Wysokojakościowe oleje bazowe w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami uszlachetniającymi gwarantują skuteczne smarowanie silnika w każdych warunkach eksploatacji.

Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.

Zastosowania

Platinum Agro NEXT 15W-40 przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla maszyn rolniczych. Odpowiedni nie tylko do silników traktorów, ale także szerokiego spektrum kombajnów (zbożowe, ziemniaczane, buraczane i inne) i wszelkich maszyn rolniczych, co do których producent zaleca olej o klasie lepkości i jakości podanej w opisie produktu. Doskonale sprawdza się podczas ciężkich warunków eksploatacji przy wykonywaniu różnorodnych prac polowych w gospodarstwach o dużych i małych areałach upraw. Zapewnia skuteczne smarowanie silnika nawet podczas orania ze zwiększoną prędkością, głębokiego spulchniania czy kultywacji. Gwarantuje łatwy rozruch na zimno oraz dobrą pompowalność podczas wiosenno - jesiennych przymrozków. Może być stosowany w silnikach spełniających normy emisji Stage III A, Stage II i Stage I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy

Normy, aprobaty, specyfikacje

Aprobaty:
Volvo VDS-3
MACK EO-N
RENAULT RLD/RLD-2
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.3
CUMMINS CES 20076/77/78
MTU TYPE 2
DEUTZ DQC-III-10
MAN M3275-1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a
Parametry Jedn. Wartości typowe
klasa lepkości SAE - 15W-40
lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C mm2/s 14,1
lepkość HTHS w 1500C MPaˇs 4.0
wskażnik lepkości - 141
temperatura płynięcia 0C -31
temperatura zapłonu 0C 226
​liczba zasadowa TBN ​Mg KOH/g ​11,3
​popiół siarczanowy ​% ​1,3
​Odparowalność wg Noack'a ​% (m/m) ​13,0
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Produkty podobne